[so2] [Tema3] OOM

Irineu Barbieru irineu93 at gmail.com
Thu Apr 28 17:37:42 EEST 2016

Salut, asa cum se observa si pe vmchecker, procesul in cadrul caruia
ruleaza tema submisa de mine, e omorat. Ruland local, aceasta se intampla
intrucat, la testul 71, masina virtuala ramane fara memorie si se
blocheaza, din ce am reusit sa imi dau seama.
Totusi, ruland aceste teste, de la 71 la 78, separat, imi trec. Mai mult,
am verificat si cu ajutorul kmemleak si nu as avea leak-uri.

Ar putea cineva sa se uite pe ea si sa imi dea vreun hint legat de ce anume
fac atat de gresit, incat sa ramana fara memorie? Eu mi-am tot batut capul
si nu am reusit sa imi dau seama.

Multumesc,
Irineu