[so2] [SO2] Vmchecker Tema3

Alexandru Razvan Caciulescu alexandru.razvan.c at gmail.com
Thu Apr 28 00:35:03 EEST 2016

Sunt destul de sigur ca "e de la ei". Argumentare: m-am uitat fix la
urmatoarea persoana dupa mine care are tema3 trimisa (alexandru.prisecaru)
care observ ca are maxim ca punctaj pe tema si fix aceleasi mesaje cu
Buffer I/O.
Am mai verificat la 2-3 colegi care au punctaj maxim si aceeasi situatie,
au exact aceleasi mesaje cu Buffer I/O dar le merg testele. Citisem pe
mailing list ca au existat situatii cand intr-o zi au mers testele si
altele nu.
Mentionez ca local trec toate testele.

Poti te rog sa te mai uiti odata ?

Alex