[so2] [Tema2] Teste random agatate

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Apr 5 00:14:00 EEST 2016

Madalina Hristache <madalina.hristache at gmail.com> writes:

> Se pare că ce aveam de făcut in ioctl nu făceam bine. Am reparat, dar
> nu s-a schimbat nimic în legătură cu agățatul random.

Dacă faci afișare în rutina de read și în cea de write ce se întâmplă?
Pierzi octeți? Cam câți pierzi?

> Totuși, de curiozitate, dacă nu faci bine setup-ul din ioctl ce se
> poate întâmpla?

Te referi la configuratul portului serial? Este posibil să configurezi o
viteză necorespunzătoare sau să nu activezi toate întreruperile (THREI
sau RDAI) sau să omiți anumite opțiuni de configurare obligatorii.

Răzvan