[so2] [Tema2] spin_lock_irqsave?

Ionel Popescu ionel.popescu93 at gmail.com
Sun Apr 3 14:05:28 EEST 2016

Salut,

În data de 3 aprilie 2016, 11:51, Razvan Deaconescu via so2 <
so2 at cursuri.cs.pub.ro> a scris:

> Handler-ul unei întreruperi _nu_ poate fi apelat pe același procesor în
> regiunea critică marcată de spin_lock_irqsave() și
> spin_unlock_irqrestore(). Apare undeva precizat altceva de ai tras
> concluzia că se poate și ai pus întrebarea aici?

Facand debug am observat ca handler-ul intreruperii este apelat, desi
executia se afla in regiunea critica a lui spin_lock_irqsave(), astfel din
aceasta pauza primesc " BUG: spinlock cpu recursion".

Răzvan
> http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/lista-discutii

Ionel