[so2] [SO2][Tema1] spin_lock in jprobe pentru kfree

Patricia Tudor tudor.patricia at gmail.com
Mon May 11 22:09:11 EEST 2015

Buna,

Am si eu o nelamurire. Pentru instrumentarea functiei kfree folosesc un
jprobe. Daca in acel handler am un spin_lock() imi intra in bucla infinita.
Acelasi comportament il obtin si daca handlerul meu este doar:

static void kfree_handler(const void *addr)
{
     printk("something");
     jprobe_return();
}

Presupun ca printk contine un spinlock, motiv pentru care am acelasi
comportament.
Are cineva idee de ce se intampla acest lucru? Nu imi pot explica, si pe
langa asta nu imi palce faptul ca trebuie sa fac accesul la lista fara lock.

Multumesc,
Patricia