[so2] kthread creat de kthread, mostenire spatiu de memorie

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Fri May 8 18:34:02 EEST 2015

Mersi pentru detalii.
La ce lucrez exista un API mai dubios, si anume exista un server in
kernel bazat pe kthread-uri,
iar la initializarea lui foloseste niste metode pentru a beneficia de
spatiul de memorie al unui thread
(al aplicatiei userspace care se folosea de server).
Prima data nu am vazut aceste detalii, motiv pentru care am crezut ca
si thread-urile userspace
ajung sa ruleze in kernel pe un kthread => credeam ca exista o metoda
oneshot care sa mosteneasca
spatiul de memorie al procesului si sa creeze kthread-ul propriu-zis.
Voiam sa aplic aceeasi metoda mai departe, pentru a crea mai departe
alte kthread-uri care sa poate
avea acces la spatiul de memorie al acelui user.