[so2] [Ixia Challenge] Problema receptie pachete unicast

Flavius Anton f.v.anton at gmail.com
Mon Mar 23 20:12:00 EET 2015

On 23 Mar 2015, at 03:10, Valentina-Camelia BOJAN via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Buna!
>
> Intampin o problema la receptia pachetelor, in sensul ca primesc numai pachetele de broadcast.
> Pentru testare, am configurat qemu setand flagul macaddr si am copiat aceeasi adresa mac in campul dev_addr al structurii net_device. Am printat in driver mesajele primite si apar numai cele de broadcast.
> S-a mai lovit cineva de aceasta situatie?

M-am lovit eu acum cu capul de toți pereții. Eu nu aveam setat MAC-ul “din qemu”,
foloseam doar eth_hw_addr_random în driver și atât. Primeam _exclusiv_ mesaje
de broadcast, chiar și ICMP broadcast.

Fii atentă cum copiezi adresa MAC, cel mai simplu cred că e ceva de genul:

char[] mac = {0xAA, 0xBB, …., 0xFF }; // ăsta-i macul

memcpy(netdev->dev_addr, mac, sizeof(mac));

—
Flavius

PS. E foarte confuză precizarea de la FAQ #2 din enunț. Mai bine o scoateți de tot.