[so2] Copy files from qemu

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Mar 23 18:00:50 EET 2015

Cristina Georgiana Opriceana <cristina.opriceana at gmail.com> writes:

> Nu merge si in celalalt sens, de pe masina virtuala pe masina fizica,
> don't know why.

Aaaa, nu am prins eu prima oară. Cel mai bine folosești netcat:

Pe mașina fizică:

netcat -l -p 12345 > my-file.dat

Pe mașina virtuală:

netcat $adresa_IP_masina_fizica 12345 < my-file.dat

unde 12345 este un număr de port, iar my-file.dat e numele fișierului pe
care vrei să îl transferi, iar $adresa_IP_masina_fizica este adresa IP a
mașinii fizice cu care poate comunica mașina virtuală.

Găsești aici[1] niște informație despre netcat.

[1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/laboratoare/lab10#netcat

Răzvan