[so2] [Ixia Challenge] ixeth0 && ixeth1

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Fri Mar 20 13:45:07 EET 2015

> Nu înțeleg care e legtura dintre ixeth0 și ixeth1. M-am uitat și în
> driverul original și în checker, toată lumea folosește o singură
> interfață. Puteți clarifica, vă rog, flowul pe care ar trebui să-l
> urmărim? Ping de pe mașina fizică pe cea virtuală, ping între două
> interfețe din mașina virtuală etc?
>
> Mai exact: trebuie să facem de două ori alloc_etherdev în driver și
> apoi să gestionăm două interfețe?

Nu. Pentru fiecare interfață de rețea "fizica" descoperita pe PCI, kernelul
va apela functia probe definita de driverul tau.

Voi clarifica enuntul cel tarziu in weekend.

Flow-ul pe care trebuie sa-l urmariti este:

* ping de pe masina fizica pe masina virtuala si invers.

Initial m-am gandit ca ar fi mai util pentru testare sa-i spunem kernelului
guest ca masina pe care ruleaza are doua interfete fizice.