[so2] Problema desfasurare curs

Octavian Purdila tavi.purdila at gmail.com
Fri Mar 20 11:57:29 EET 2015

On 19 Mar 2015 21:48, "Alexandru Buliga via so2" <so2 at cursuri.cs.pub.ro> wrote:

> Buna seara,

Salut Alexandru,

> [...]
> este un dialog 1 la 1 cu titularul cursului (chiar daca acesta este la
> fel de binevoitor si profesionist precum profesorul nostru); de
> asemenea, ei ar trebui sa acorde mai mult respect colegilor care
> asculta totusi (cu cata rabdare pot) intrebari si remarci ce de multe
> ori nu ii privesc.
>
> Consider sa exista destule solutii pentru aceasta problema:
>     - notarea intrebarilor relevante si adresarea acestora la momentul oportun;
>     - organizarea unei sesiuni de intrebari la care sa participe
> doritorii (daca exista resurse pentru asa ceva), etc.

Multumesc pentru feedback.

Sunt de acord cu tine ca la ultimele doua cursuri am scapat de sub
control intrebarile. Pe viitor o sa fiu mai ferm in a filtra
intrebarile off-topic si daca este nevoie o sa "dezactivez
intrebarile" :) pe anumite  segmente pentru ca prezentarea sa poate fi
urmarita mai usor.

Tavi