[so2] KLT vs ULT

Vali Ghita valx92 at gmail.com
Wed Mar 18 21:51:40 EET 2015

Buna,

Din ce stiu eu, User Level Threads se refera la thread-uri
implementate la nivel utilizator, adica sunt implementate in librarii
user space si nu au nevoie de apeluri de sistem pentru a functiona.
Deci inclusiv schimbarea de context se face la nivel user si nu e
nevoie de interventia kernelului ca in cazul Kernel Level Threads.

În data de 18 martie 2015, 21:35, Istrate Roxana via so2
<so2 at cursuri.cs.pub.ro> a scris: