[so2] prefixare vs neprefixare functii modul

Catalin Vasile catalinvasile92 at gmail.com
Wed Mar 18 19:09:19 EET 2015

Am vazut o mica chestie la care ar putea ajuta, si anume te scuteste
de cautari mai intensive pentru anumite simboluri.
De exemplu daca cauti "probe" te intereseaza sa vezi ce semnatura ar
trebui sa aiba functia ta, sau in ce structura se regaseste, si nu
1000 de variante definite/utilizate de alte module (* nu incerc sa
folosesc un ton rautacios *).