[so2] [Ixia Challenge] Problema receptie pachete

Vali Ghita valx92 at gmail.com
Tue Mar 17 10:52:07 EET 2015

Salut,

Am o problema cu receptia de pachete si nu imi dau seama care ar putea
sa fie problema.

Procedez asa:
Activez RU (comanda start), iar inainte de asta pun in SCB General
Pointer adresa primului element din DMA ring-ul de receive. Problema e
ca mi se genereaza o singura intrerupere de tipul receive finished,
dupa care nu se mai primeste nimic. Daca verific periodic statusul RU,
este mereu in starea ready, iar interuperea respectiva nu e mascata.

La momentul la care primesc intreruperea respectiva, prima intrare din
ring are bitul C setat (indica finalizarea receptiei cadrului), dar
campurile Size si Actual Count din RFD sunt ambele 0, la fel si bitii
F si EOF.
Transmisia merge, am testat cu tcpdump pe masina fizica atunci cand
dau ping, deci ar trebui sa primesc raspunsuri. Nu primesc nici
broadcast-uri ARP atunci cand dau ping de pe masina fizica.

Multumesc,
Vali Ghita.