[so2] [qemu-vm] Transfer fisiere catre qemu prin scp

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Mar 9 22:01:03 EET 2015

Alex Ditu via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Salut,
>
> Se poate adăuga suport pentru ssh pe maşina virtuală? Mi se pare că
> pierd prea mult timp folosind metoda prezentată în laborator (copiere
> în fsimg/root/modules apoi make; în special partea cu make).

Mașina virtuală conține elemente minimale: un shell busybox și câteva
utilitare. Un server SSH nu-și găsește sensul într-un astfel de setup
minimal.

Dacă ții musai poți instala un server minimal de tip dropbear, dar mi se
pare că nu va rezolva așa mult din treabă.

> În plus ar fi mai frumos să folosesc terminalul meu (în care pot da
> scroll).

Poți folosi Shift+PgUp sau Shift+PgDn pentru scroll. Sau poți folosi netconsole.

Răzvan