[so2] tema 1 - Conceptul de kretprobe_instance

Cosmin Stanescu cosmin90stanescu at gmail.com
Sat Mar 7 18:27:14 EET 2015

Imi puteti raspunde la cateva nelamuriri in legatura cu kretprobe, va rog?
N-am gasit nicio descriere de implementare care sa raspunda la ele.

1. Este posibil ca mai multe instante de kretprobe sa monitorizeze apelurile
de __kmalloc din acelasi proces sau este garantat ca fiecare instanta se va
mapa pe un proces diferit?

2. Este ceva obinuit ca  __kmalloc sa refoloseasca de foarte multe ori
aceeasi adresa? Intreb asta pentru ca imi apare ca __kmalloc intoarce
aceeasi adresa pentru foarte multe procese.