[so2] [SO2] isolinux.bin lipseste

Adrian Bogatu bogatu.adrian at gmail.com
Thu Mar 5 09:29:44 EET 2015

Salut,

Ai syslinux instalat? Daca da, fisierul isolinux.bin ar putea sa fie
in alta parte (e.g. /usr/lib/syslinux/bios/). Poti sa dai un find dupa
el.

Si eu am avut o problema cu 'isolinux.bin', la bootarea kernelului in
qemu zicand: "Failed to load ldlinux.32".

Solutia mea a fost sa iau fisierul isolinux.bin de la cineva si sa il
pun in /usr/lib/syslinux/

Banuiesc ca se poate sa iei si fisierul 'boot.iso' (generat de
scriptul 'build-iso.sh' sau `make`) de la altcineva caruia i-a mers si
sa il pui la tine in directorul radacina unde este qemu. Daca faci
asta ai grija sa nu mai dai `make clean` sau, si mai bine, sa scoti
'boot.iso' de la `rm -f` de la regula 'clean' din Makefile-ul qemu.