[so2] [1 Mai] Recuperarea laboratorului de vineri

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Apr 28 15:53:32 EEST 2015

Octavian Crintea via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:

> Labul nu trebuie recuperat.  În următoarea săptămână nu se vor face
> laburile de miercuri.  Verifică în calendar[1].

Mersi de precizare, Octavian.

După cum am spus și în ultimul mesaj pe listă[2] și în pagina de
anunțuri[3], laboratorul 10 de vinerea va avea loc pe 8 mai 2015. Nu e
nevoie de mutare în alt interval de laborator pentru recuperare.

> [1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/calendar
[2] http://article.gmane.org/gmane.education.region.romania.operating-systems-design/6974
[3] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/anunturi

Răzvan