[so2] [qemu] tot outputul la consola

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Apr 20 21:27:46 EEST 2015

Catalin Vasile via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Exista vreo metoda prin care tot ce se printeaza in fereastra grafica qemu
> sa fie printata intr-o consola normala?
>
> Exista tutoriale intregi (pe care le-am incercat) despre cum sa pun un port
> serial and such la qemu , dar configuratia masinii virtuale din cadrul
> materiei are tot felul de script-uri in spate care mi-ar lua foarte mult
> timp sa le inteleg.
>
> netconsole nu-mi este de ajuns pentru ca incerc sa folosesc unul din
> testere, si as vrea sa vad logul de la kernel intercalat cu ce printeaza
> tester-ul la stdout.

Salutare.

Cred că se poate, parcă încercasem la un moment dat așa ceva. Dar
trebuie să ai suportul pentru portul serial în kernel, lucru care acum
nu se întâmplă întrucât vrem să implementați voi portul serial la tema
2.

Trebuie să folosești opțiuni precum cele indicate aici[1]. Nu știu însă
dacă îți va intercala output-ul standard cu cel al nucleului.

O să testez și eu mâine și revin cu un e-mail.

[1] http://stackoverflow.com/questions/19565116/redirect-qemu-window-output-to-terminal-running-qemu
    http://stackoverflow.com/questions/18098455/redirect-qemu-console-to-a-file-or-the-host-terminal/18100781

Răzvan