[so2] [SO2] [Tema 3] Intrebare Vmchecker (Time Limit)

Vlad Ionescu vladn.ionescu at gmail.com
Mon Apr 20 16:41:05 EEST 2015

Salut,

Am implementat tema 3 si local imi trec toate testele cu exceptia a doua
dintre ele: *69. read corrected one sector in page error from disk 2* si
*74. recover one sector error in one page from disk 2* (din motive
necunoscute inca), obtinand in total 864/900 puncte. Am trimis pe
Vmchecker, unde compileaza, insa nu imi afiseaza rezultatul testelor.

Am rulat "time ./_checker" si am obtinut urmatorii timpi:
real 5m 44.10s
user 1m 18.52s
sys  0m 55.58s

M-am gandit ca exista un time-limit setat pe Vmchecker, dupa care se
opreste testarea si rezultatele nu mai sunt afisate. Deadlock-uri nu cred
ca am, caci am rulat local de mai multe ori si nu s-a blocat niciodata.

Este 5 minute prea mult? Ar trebui sa mai optimizez ceva in sursa ca sa
obtin timpi mai mici sau este o problema de-a Vmchecker-ului?

Multumesc,
Vlad Ionescu, 342 C3