[so2] [SO2] [Tema 3] Nelamurire teste

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Mon Apr 20 11:23:27 EEST 2015

Stefan Ciotec <stefan.ciotec at gmail.com> writes:
> În data de 18 aprilie 2015, 23:44, Razvan Deaconescu via so2
> <so2 at cursuri.cs.pub.ro> a scris:

> Da

Salutare.

Pentru astfel de situații cel mai bine este să folosiți funcția
dump_data din cadrul testului. Să afișezi log_rd_buf după apelul
funcției log_read_start și să vezi ce se întâmplă; să faci asta în
ambele funcții corrupt_read_correct_one_sector_disk1 și
recover_one_sector_disk1.

Și lasă doar funcțiile astea două pentru testare ca să fie lucrurile cât
mai simple.

Și în alte situații când vreți să verificați lucrurile folosiți funcția
dump_data.

Răzvan