[so2] [SO2] [Tema 3] Nelamurire teste

Stefan Ciotec stefan.ciotec at gmail.com
Sat Apr 18 23:22:59 EEST 2015

Salut,

Imi pica toate testele de read corrected si imi trec toate de recover,
pentru ambele discuri.
Din ce am inteles, testele fac urmatoarele (in cazul prezentat de mine
testele corepunzatoare primului disc):
1. read corrected
- se scriu date corupte pe primul disc si date corecte pe al doilea
- se citesc date de pe logical disc si se citesc date de pe discul 2
si se compara

2. recover
- scrie date corupte pe primul disc si date corecte pe al doilea
- se citesc date de pe logical disc si se citesc date de pe discul 1
si se compara

Cum este posbil sa imi pice testele de read corrected si sa imi treaca
cele de recover, avand in vedere ca la testele de recover ceea ce se
citeste de pe discul 1 sunt corectate cu cele de pe discul 2?
Daca datele de pe discul 2 nu ar fi corecte, atunci nici testul de
recover nu ar fi trebuit sa treaca, avand in vedere ca ceea ce este pe
primul disc este copiat de pe al doilea, pentru ca primul disc era
corupt initial.

Stefan