[so2] [Tema3] Nelamurire bio

Popa Nicolae pnflavian at gmail.com
Thu Apr 16 22:11:07 EEST 2015

1). Da intradevar intrebarea este ambigua. Vroiam sa aflu cum sunt
mentinute si prelucrate structurile bio. Eu aveam impresia ca la generarea
unei cereri, read sau write, pe langa faptul ca datele se afla in memorie
prin intermediul unei structuri page, credeam ca sunt stochate concomitent
si pe disc.

: