[so2] Configurare Syntastic

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Apr 12 16:27:39 EEST 2015

Vladimir Oltean via so2 <so2 at cursuri.cs.pub.ro> writes:
> Salut,
>
> Fiindca stiu ca nu sunt singurul care s-a chinuit cu syntax checking-ul
> pe kernelul de Linux, am scris un mic tutorial aici[1] care sper sa
> ajute pe cineva.
> Apreciez comentariile si sugestiile de imbunatatire, fiindca in curand
> ii voi da si un pull request catre wiki-ul Syntastic[2].

Salutare.

Dau feedback aici, că nu știu care e cea mai potrivită formă.

* Aș folosi majuscule în titlurile de secțiuni.

* Exprimările redundante sau de utilitate marginală le-aș scoate[3]. De
  exemplu "especially when configured correctly".

* În secțiunea "Setup" nu cred că o să fie clar cititorului de ce ai
  nevoie de Makefile. Argumnetează-i asta, nu spune doar "we will have
  to build something", că e vag.

* Folosește construcție de tip monotype (`lalala`) pentru
  KBUILD_BASENAME și alte variabile din acea zonă de text.

* În secțiunea Testing înlocuiește "this" cu "the output above", ca să
  fie mai clar.

Eu nu știu cum trebuie folosit Syntastic, dar nu mi-a fost atât de clar
de ce trebuie să culegi toate opțiunile alea din modul de compilare
(folosind make V=1). Cred că ar fi nimerit să motivezi "de ce-ul?" din
acele secțiuni și să clarifici asta. Cam în orice scrii și în orice
secțiune e important răspunsul la întrebarea "De ce?": De ce prezinți
acum? De ce e important acest lucru? De ce așa și nu altfel? De ce aș
folosi asta?

> [1]: https://github.com/vladimiroltean/blog/wiki
> [2]: https://github.com/scrooloose/syntastic
[3]: http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/a/antoinedes121910.html