[so2] [Tema 1] vmchecker intoarce Error copy to user

Cosmin Stanescu cosmin90stanescu at gmail.com
Sun Apr 5 21:06:10 EEST 2015

Razvan Deaconescu via so2 <so2 at ...> writes:

> Deci și pe setup-ul din mașina virtuală[1] tău îți pică teste, da? Ce
> test îți pică primul. Ia testele pe rând și vezi unde pică. Și apoi
> spune-ne și aici.
>
> [1] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/teme/tema1
>
> Răzvan
> http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/resurse/lista-discutii

Corect. Imi pica pica si pe setup-ul din masina virtuala incepand cu testul
6 inclusiv, cand incepe sa testeze efectiv probes.

Spre deosebire de vmchecker, in qemu nu primesc niciun oops, bug, sau vreo
alta eroare. tracer_test pur si simplu da failed la 6 si toate testele dupa
el si atat.

Multumesc.