[so2] Proiect in linux - help

ADELIN gabriel adelin_precup at yahoo.com
Thu Apr 2 15:40:54 EEST 2015

Salutari !
-Am de realizat un proiect in linux cu urmatoarea tema : Sa se realizeze un program care sa detecteze procesele active din sistem, utilizatorul procesului si locatia acestuia, si sa ofere posibilitatea de intrerupere a procesului.-Conform laboratorului numarul 4 - utilizatori si procese : as putea sa folosesc comenzile : pgrep(Afișează PID-ul proceselor..) , ps aux ; ps -ef ,pkill pentru intreruperea procesului..cum as putea sa vad utilizatorul procesului si locatia acestuia?-Extensia programului era program.sh ..asa-i ?-Multumesc anticipat, daca ma puteti ajuta cu cateva idei sau cum as putea incepe.
------------------adelin_precup at yahoo.comAbsolvent "2010" -IME, CALCULATOARE SI IT ; P.S.: A trecut ceva vreme de atunci si nu prea am mai lucrat in linux..-Multumesc!