[so2] Prezentare GNOME Outreach Program for Women

Laura Vasilescu laura at linux.com
Mon Sep 8 20:58:19 EEST 2014

Salutare!

În curând începe o nouă sesiune pentru $subejct [1]

Dat fiind participarea destul de numeroasă din partea româncelor,
ne-am gândit că ar fi util să facem o prezentare generală a
programului cu tips & tricks despre cum am aplicat și cum se
desfășoară întreb procesul.

Vă așteptăm duminică, 14 septembrie, începând cu ora 10 în EC002. [2]

Ulterior, de la ora 11 o să aibă loc un workshop hands-on pentru cele
interesate de Linux Kernel. Numărul de locuri este limitat pentru
workshop (număr limitat de locuri în laborator) așa că vă rugăm să vă
înscrieți aici [3] până pe 10 septembrie.

[1] https://wiki.gnome.org/OutreachProgramForWomen/2014/DecemberMarch
[2] https://www.facebook.com/events/624255434359595/
[3] https://docs.google.com/forms/d/1URLciJM-GKnkJsFGkusIxCku19qCxDCGpDGYiEaUIZw/viewform

Mult succes!