[so2] Examene sesiunea septembrie 2014 + trimitere teme

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu Sep 4 18:07:35 EEST 2014

Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:

> Salutare.
>
> Vă reamintim că mâine, joi, 4 septembrie 2014, de la ora 11:00, în sala
> EC004, are loc primul examen de SO2 din sesiunea septembrie 2014.
>
> În curând vom corecta și temele de casă submise pentru acestă sesiune.

Salutare.

Am corectat temele de casă, le găsiți în catalog[5]. Nu am trecut notele
finale pentru că mai este examenul de pe 13 septembrie 2014. Dacă doriți
să trecem notele finale, inclusiv în catalogul fizic, dați-mi un e-mail
_privat_ și le vom trece mâine.

[5] http://ocw.cs.pub.ro/courses/so2/catalog

Răzvan