[so2] [Tema 5] False positives

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Fri May 23 22:12:18 EEST 2014

Hello,

În cadrul temei am lăsat neimplementate callback-urile sendmsg,
recvmsg, connect și poll. Pentru a mă asigura că nu crapă kernelul la
testare și testele pică grecefully, returnez 0 la fiecare dintre
aceste callback-uri.

Pe de altă parte, dat fiind că checkerul se uită dacă ce returnează
apelurile de sistem prin care se apelează la un moment dat acele
callback-uri să fie >= 0, 4 teste (test_sendto, test_sendmsg,
test_connect și test_send) îmi trec deși funcționalitatea nu există.

Aparent, o asemenea temă ar primi 0 puncte pentru că pare că s-a
încercat păcălirea checker-ului. Nu mi se pare corect deoarece a
returna 0 mi se pare un comportament valid în cazul de față; de
exemplu, pentru sendmsg, returnez 0 pentru că 0 bytes sunt trimiși.

Aș vrea o opinie a echipei de SO2 asupra acestei probleme.

Thanks,
Valentina