[so2] Completare formular de feedback SO2

Victor Dodon dodonvictor at gmail.com
Tue May 20 20:30:12 EEST 2014

> Razvan Deaconescu <razvan.deaconescu at cs.pub.ro> writes:
>
> Dacă nu ați completat formularul de feedback pentru SO2, vă rugăm mult
> să faceți acest lucru în perioada următoare. Apreciem foarte mult
> evaluarea și sugestiile voastre.

Am o întrebare legată de acest lucru. Eu nu am participat la niciun
curs (am fost doar la teste) și la întrebările legate de titularul de
curs nu am ales nimic, dar nu mi-a fost aceptat feedback-ul pe motiv
că nu am completat toate câmpurile. Ce trebuie să fac în această
situație? Mi se pare incorect să pun la mișto răspunsurile.

Victor Dodon.