[so2] [Tema 5]VMchecker

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Tue May 20 16:41:14 EEST 2014

On Tue, May 20, 2014 at 12:36:17PM +0300, Alex Sirbu wrote:
> Hello,
>
> Nu am nici un kernel panic, l-ar fi afisat la output-ul de kernel. La mine
> la tema 5, numarul de registering si unregistering e ca pe local, asa ca ma
> gandesc ca s-a executat pana la final.

Ai un bug, dar se manifestă subtil:  vmchecker rulează script-ul de
testare cu stdout și stderr redirectate în fișiere, apoi le transferă în
afara mașinii virtuale folosind netcat.  Tu corupi ceva în subsistemul
de rețea, astfel încât, după rularea checker-ului (iei 69/100), la
rularea netcat, crapă.  Crapă atât de rău încât nu mai apar lucruri nici
pe netconsole :)

Poți reproduce pe setup-ul tău în felul următor:  rulezi checker-ul,
apoi rulezi o comandă gen 'nc 172.20.0.1 6777'.  Nici nu e nevoie să
asculte cineva pe mașina fizică, se horcăie sigur.

Dacă nu rezolvi problema, specifică în README ce se întâmplă și îți
rulăm tema de mână la corectarea finală.

Thanks,
Vlad