[so2] [Tema 5] Bind + Connect

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Mon May 19 10:39:50 EEST 2014

On Sat, May 17, 2014 at 12:00:17PM +0300, Mititelu Stefan wrote:
> Salut. Am cateva intrebari legate de operatiile pe socket:
> 1. La bind, mai trebuie facut ceva in afara de retinerea asocierilor
> respective intr-o lista/hastable?

Da, trebuie să verificați că nu există conflicte (sockeți bind-uiți pe
același port, etc).  Urmărește bullet-ul "bind" din cadrul secțiunii
"Detalii de implementare".

> 2. La connect ce trebuie pt a merge send()? Am observat din alte
> implementari ca se apeleaza functia connect din struct proto
> (sk->sk_prot->connect) dar nu inteleg ideea de acolo.

Operația connect asociază un socket cu un endpoint remote.  Înainte de a
trimite date (send), e necesar un apel connect pentru a spune _unde_
trimite socket-ul date.

Vlad