[so2] [Tema4]Problema lockdep

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue May 13 21:47:07 EEST 2014

Cristian Pop <cristian.pop3009 at gmail.com> writes:
> Daca rulez doar test_ro sau doar test_rw nu se manifesta. Doar in
> momentul in care le rulez complet pe ambele. Am incercat sa comentez
> din test_ro apelul check_file care urma sa execute pentru a doua oara
> comanda stat pe fisiere, si merge pana la capat, nu mai moare. Si am
> observat ca si cand las complet sa ruleze moare cand ajunge prima oara
> la executia stat.

Cred că uiți să dai niște unlock-uri. Afișează în pitix_iget mesaje de
debug și vezi ce se întâmplă când se apelează stat. Probabil nu dai un
unlock aferent iget_locked. Poate mai nimerit ar fi să faci un test
simplu în care doar să apelezi stat.

Dacă decomentezi liniile ce conțin apelul stat în funcția
get_file_attrs(), mai pățești asta?

Răzvan