[so2] [Tema 3] Dimensiune sector disk

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Sat May 3 21:35:51 EEST 2014

> Da, trebuie făcut CRC pentru fiecare din cele 8 sectoare.
> bio_for_each_segment practic parcurge paginile, și cum o pagină în ram are
> 4K, atât îți vine de mai sus.
>
> Costash.

Păi da, le parcurge dar, din ce înțeleg eu, în bv_len e lungimea
șirului de date efective din pagină. Adică nu ar trebui neapărat să
parcurgă toată pagina, decât dacă așa a fost creat bio-ul.
De exemplu, atunci când îl creez eu de la 0, și folosesc alloc_page și
bio_add_page, bv_len este 512 (chiar dacă schimb parametrul len al
bio_add_page într-un multiplu de sector).

Oricum, o să iau fiecare sector de 512 și îl prelucrez separat.

Thanks,
Valentina