[so2] [Tema1] Ultimele 2 teste

Costash costashsrc at gmail.com
Fri Mar 28 21:54:55 EET 2014

> WTF!!! Am mai scos din printk-uri și acum trece testele și pe
> vmchecker :| I have no freaking idea what happened out there...

Aparent în momentul în care se deschide fișierul /proc/tracer din
checker nu se termină de executat toate handlerele de la
kmalloc/kfree. Cu un sleep de ~400ms înainte punerea conținutului în
fișier chestia asta nu mai apare.

Nu sunt sigur dacă este fix de la asta, dar altceva nu-mi dau seama ce poate fi.

Costash.