[so2] [Tema1] Ultimele 2 teste

Costash costashsrc at gmail.com
Fri Mar 28 15:32:54 EET 2014

> Consistent? De câte ori ai incercat să testezi pe vmchecker? Aceeași
> întrebare și pentru rulările locale.

Da, pe vmchecker e mereu același rezultat, cu output similar. La fel
și local, ori de câte ori rulez, trec testele, fie rulate individual,
fie toate la un loc. Este curios că nu-mi găsește pointer-ul cu care
este apelat kfree în lista de pointeri întorși de kmalloc pentru
PID-ul respectiv.

> E posibil să ai o scăpare de sincronizare.

Nu știu ce-ar mai fi de sincronizat, având în vedere că am lock-uri
oriunde modific structurile mele de date.

Costash.