[so2] Ixia Day: 27 martie 2014, ora 14:00, sala EC101

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Thu Mar 27 22:12:04 EET 2014

Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com> writes:

> Salut,
>
> Felicitari celor 14 studenti care au submis tema
> Ixia Challenge până astăzi ora 23:00.
>
> * Alexandru Preda
> * Andrei Pârvu
> * Andrei Pătrăşcoiu
> * Andrei Petre
> * Daniel Ciocârlan
> * Doru Gucea
> * Mariana Mărăşoiu
> * Mihai Bivol
> * Mihai Cosareanu
> * Mircea Gîlcă
> * Paul Săpunaru
> * Sorina Sandu
> [...]

Salutare.

Astăzi, în cadrul evenimentului Ixia Day 2014, a avut loc premierea
pentru Ixia Challenge. Am acordat două premii:

* Premiul special (un smarthpone) a fost obținut de Sorina Sandu. Bravo,
  Sorina!

* Premiul cel mare (o excursie la LinuxCon 2014) a fost obținut de Alex
  Preda. Felicitările noastre, Alex!

Sperăm că ați învățat multe lucruri din challenge. După cum știți,
"tema" challenge poate fi submisă în continuare, cu punctaj obișnuit
(maxim 1 punct).

Have fun & happy hacking!

Răzvan