[so2] Blocare masina virtuala la rulea CU_START

Andrei Pârvu andrei.prv at gmail.com
Tue Mar 25 10:44:38 EET 2014

> Dupa mai multe sapaturi prin qemu am ajuns la concluzia ca functia
> pci_dma_read din qemu obtine doar zero-uri.
>
> Vad 2 posibilitati:
> 1. Nu am facut eu ceva bine cu dma-ul in modul si adresele care le
> pasez nu par a fi bune.
> 2. Mai trebuie ceva compilat la kernel?

Si la mine pare sa fie aceeasi problema. Masina Qemu se blocheaza la
trimitere, iar la receptie se declanseaza intreruperea, se setaza bitul FR
din status word, dar structura cb are 0 peste tot (inclusiv cmd, status si
length), deci tot de la dm pare sa fie problema. Eu am alocat structurile
CB folosind 'pci_alloc_consistent', iar apoi am scris dma_addr_t-ul venit
din acea functia in scb general pointer inainte de a da drumul la
transmitere / receptie. Ceva sugestii de la cineva care a reusit? :)

Andrei