[so2] Blocare masina virtuala la rulea CU_START

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Tue Mar 25 00:12:33 EET 2014

În data de 24 martie 2014, 23:02, Daniel Baluta
<daniel.baluta at gmail.com> a scris:

> [...]
>
> # git clone git://git.qemu.org/qemu.git
> # git checkout v1.7.0
>
> # cd net/hw
>
> In fisierul eepro100.c, definesti simbolul DEBUG_EEPRO100
>

> /* Debug EEPRO100 card. */
> #if 0
> # define DEBUG_EEPRO100
> #endif
>

> Pe sistemul meu am mai avut de instalat:
>
> # apt-get install libpixman-1-dev
> # apt-get install libglib2.0-dev
>
> Apoi:
>
> # ./configure --prefix="home/daniel/install"
> --target-list="i386-softmmu x86_64-softmmu"

Aici ar trebui în plus:
# ./configure --prefix="PATH_ABSOLUT" --target-list="i386-softmmu
x86_64-softmmu" --enable-sdl #pentru ferestruică

în funcție de ce zice ./configure ar mai trebui instalate alte
pachete. eu am avut nevoie de libsdl1.2-dev