[so2] Blocare masina virtuala la rulea CU_START

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Mon Mar 24 22:46:01 EET 2014

Salut,

Incerc sa rezolv implementarea de trimitere de pachete, insa m-am
lovit de urmatoarea problema:

* Am alocat memorie pentru dma.
* In acea zona am pus un TCB initializat pt modul flexibil (consider
eu corect, dupa ce am rascitit documentatia, cu un pachet concatenat
la final + offset-ul de 3 octeti)
* Am scris in general pointer a SCB-ului un pointer catre acea zona
(folosind handle-ul dma).
* Am scris in bitfield-ul CUC comanda pentru CU_START (0x10)

In momentul respectiv masina virtuala se blocheaza. Singurul mod in
care o pot inchide este cu Ctrl + \. Ctrl + C nu functioneaza. Primesc
mesaj de eroare core dumped in acel moment.

Orice ajutor ar fi bine venit :)

Vicentiu