[so2] [Ixia challenge] Problema probe

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Sun Mar 23 18:18:35 EET 2014

> Cred că îmi scapă ceva și nu știu ce, pentru că atunci când înregistrez
> device-ul, funcția pe care am asociat-o câmpului .probe nu se apelează. Am
> văzut că funcția de înregistrare are și o variantă inline care întoarce
> mereu 0 și nu face nimic, dar care depinde de macro-ul CONFIG_PCI care pe
> kernel-ul meu (ultimul + update) e activat.

Cum ai specificat câmpul .id_table din structura pci_driver? Acesta
trebuie să fie
ceva similiar cu:

static const struct pci_device_id e100_ix_id_tbl[] = {
»       { PCI_DEVICE(0x8086, 0x1209), 0, },
};

Vendor ID: 0x8086 - Intel :D
Device ID: 0x1209

Numerele astea se gasesc in data-sheet-ul lui e100 specificat in enuntul temei.

HTH,
Daniel.

thanks,
Daniel.