[so2] [Tema 1] Problema vmchecker.

Mariana Mărășoiu mariana.marasoiu at gmail.com
Sun Mar 23 16:38:16 EET 2014

> Salut,
>
> Citeşte cu atenţie enunţul temei :).
>
> "
> Kernel-ul din mașina virtuală are opțiuneaCONFIG_DEBUG_LOCK_ALLOC
> activată unde simbolul mutex_lock este un macro care se expandează la
> mutex_lock_nested. Astfel, pentru a obține informații despre funcția
> mutex_lock va trebui să instrumentați funcția mutex_lock_nested.
> "

Am si eu aceeasi problema: am updatat arhiva temei si din outputul de
pe vmchecker pare ca nu compileaza testele. Nu am in schimb mesajul de
eroare care ii apare lui Pavel. Acelasi rezultat e si dupa inca un
upload al arhivei.

Am mai avut aceeasi problema si la Tema 0. Poate cineva sa o trimita
inca o data in coada de testare? Data trecuta asta a fost solutia :)

Multumesc!