[so2] [Tema 1] Problema vmchecker.

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Sun Mar 23 12:37:14 EET 2014

> Salut
>

> Am o problema legata de vmchecker. Nu apare nimic după secțiunea de
> compilare a temei [0].
>
> In mesajele de la netconsole vad ca exista o problema la crearea unei probe.
>
> Mesajul afișat e unul generat la rularea temei când register_jprobe întoarce
> un cod de eroare.
>
> register_jprobe for mutex_lock failed, returned -2
> Pe mașina virtuala locala checkerul rulează perfect, e vreo problema cu
> vmchecker-ul sau e greșit ceva în tema mea?

Salut,

Citeşte cu atenţie enunţul temei :).

"
Kernel-ul din mașina virtuală are opțiuneaCONFIG_DEBUG_LOCK_ALLOC
activată unde simbolul mutex_lock este un macro care se expandează la
mutex_lock_nested. Astfel, pentru a obține informații despre funcția
mutex_lock va trebui să instrumentați funcția mutex_lock_nested.
"

Scuze pentru raspunsul întârziat, mesajele de la adrese @cti îmi vin în spam :D.

thanks,
Daniel.