[so2] [ixia challenge] Spurious ACK

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Sun Mar 23 11:58:53 EET 2014

> Salutare,
>
> Atunci cand doresc sa incarc comanda 'Load CU Base' in scb command word
> primesc mesajul "Spurious ack on isa0060/serio0. Some program might be
> trying to access hardware directly".
>
> Scrierea comenzii o fac cu functia outw, iar adresa pentru aceasta o iau din
> campul resource[0].start al structurii pci_dev. S-a mai intalnit cineva cu
> problema asta si imi poate zice ce fac gresit? :)

Cred ca ar trebui să foloseşti resource[1].start din pci_dev.

Conform Tabelului nr. 1 - PCI Config Space de aici [1], resource[0] reprezinta
adresa base address pentru memory mapped I/O (MMIO), apoi resource[1] reprezinta
base address pentru Port mapped I/O (PMIO).

HTH,
Daniel.

[1] http://download.intel.com/design/network/manuals/8255X_OpenSDM.pdf