[so2] [Tema 1]Probleme interceptare apeluri __kmalloc cu kretprobe

Evelina Dumitrescu evelina_dumitrescu at yahoo.com
Sun Mar 23 10:49:25 EET 2014

Claudiu Olteanu <olteanu.claudiu at ...> writes:

> [...]
urmarite(cele generate de checker). Apelurile  celorlalte >procese le pot
intercepta.
entry(current->pid sau ri->task->pid) si return din >kretprobe, si
continutul listelor de procese adaugate din functia ioctl a device
deviceului. Am preferat sa ignor deocamdata >apelurile de remove (am
comentat liniile de cod).

return 1;", incearca sa le scoti si vezi daca mai ai aceleasi probleme.
Acelasi lucru il faceam si eu si credeam ca nu mi seapeleaza handler-ul cand
se foloseste kmalloc.Spor!Cladiu

Merci! Da, aici nu am fost atenta.:P