[so2] [Tema 1]Probleme interceptare apeluri __kmalloc cu kretprobe

Evelina Dumitrescu evelina_dumitrescu at yahoo.com
Sat Mar 22 00:10:56 EET 2014

Salut,

Nu pot intercepta apelurile __kmalloc ale proceselor ce trebuie urmarite(cele generate de checker). Apelurile  celorlalte procese le pot intercepta.
Am uploadat arhiva pe vmchecker.
Pentru debugging, am afisat valoarea pid-ului curent in functiile de entry(current->pid sau ri->task->pid) si return din kretprobe, si continutul listelor de procese adaugate din functia ioctl a device deviceului. Am preferat sa ignor deocamdata apelurile de remove (am comentat liniile de cod).
Nu imi dau seama care ar putea fi cauza acestui comportament.
Unde gresesc?

Merci,
Evelina