[so2] [Tema1] Apel kmalloc

Claudiu Olteanu olteanu.claudiu at ymail.com
Fri Mar 21 00:08:17 EET 2014

Da, am vazut asta. Dupa cum am zis, eu inspectez functia __kmalloc. Neclaritatea mea
este daca nu cumva in teste voi folositi kmalloc (in loc de __kmalloc).

On Thursday, March 20, 2014 11:59 PM, Daniel Baluta <daniel.baluta at gmail.com> wrote:

> Salutare,
>
> Am vazut ca a mai avut cineva problema asta (Victor parca) insa nu am vazut
> niciun raspuns.
> Atunci cand fac un apel kmalloc nu mi se apeleaza handler-ul atasat lui
> __kmalloc. Din cate am
> observat singura varianta ar mai fi sa apeleze kmalloc_large, dar eu aloc o
> dimensiune
> foarte mica (10), sau kmem_cache_alloc_trace, insa nu folosesc flagul
> GFP_DMA. Aveti idee de
> ce exista acest comportament?
>
> Daca folosesc __kmalloc in loc de kmalloc, se apeleaza handler-ul.

Salut,

Citez din enunt:

"
Întrucât funcţia kmalloc este inline pentru instrumentarea cantităţii
de memorie allocate se va inspecta funcţia __kmalloc, ....
"

thanks,
Daniel.