[so2] [tema1] Update mașină virtuală

Costash costashsrc at gmail.com
Thu Mar 20 21:52:07 EET 2014

> pentru a putea testa tema pe mașina virtuală local, e nevoie să faceți
> un mic update.  Descărcați arhiva de la [1] și rulați script-ul
> install.sh, după ce vă asigurați că înțelegeți ce face.
>
> Config-ul și imaginea din arhivă au CONFIG_DEBUG_LOCK_ALLOC=y.
>
> [1] http://elf.cs.pub.ro/so2/res/kernel-update-2014-03-16.tar.bz2

Salut,

Am și eu o problemă când încerc să aplic kernel update-ul, în sensul
că atunci când se rulează comanda make modules_prepare primesc
următorul output (eroare):

costash at ubuntu:/usr/src/linux-so2$ make modules_prepare
make[1]: Nothing to be done for `all'.
  HOSTCC  arch/x86/tools/relocs_32.o
  HOSTCC  arch/x86/tools/relocs_64.o
  HOSTCC  arch/x86/tools/relocs_common.o
  HOSTLD  arch/x86/tools/relocs
  CHK     include/config/kernel.release
  CHK     include/generated/uapi/linux/version.h
  CHK     include/generated/utsrelease.h
  CC      kernel/bounds.s
kernel/bounds.c:1:0: error: CPU you selected does not support x86-64
instruction set
 /*
 ^
kernel/bounds.c:1:0: warning: -mregparm is ignored in 64-bit mode
[enabled by default]
make[1]: *** [kernel/bounds.s] Error 1
make: *** [prepare0] Error 2

Chestia asta rulează într-o mașină virtuală Ubuntu 13.10 x64 și nu mă
prind care este problema. Any hints?

Thanks,
Costash.