[so2] [Ixia Challenge] alloc_etherdev sau alloc_netdev ?

Daniel Baluta daniel.baluta at gmail.com
Thu Mar 20 18:18:16 EET 2014

> Din cate am inteles, alloc_etherdev este un wrapper peste alloc_netdev, insa
> nu putem schimba numele interfetelor, in sistem vor aparea "ethX". In enunt
> se cere sa apara ixeth0 si ixeth1, folosim alloc_etherdev si schimbam noi de
> mana dup-aia, sau folosim alloc_netdev cu functia ether_setup la al 3-lea
> argument ?

Forma finală a numelui interfeței se decide de abia când se face
register_netdevice.

Înainte de asta dev->name trebuie să contină un specificator de
format, în cazul nostru
"ixeth%d".

Așadar, tu ve face:

dev = alloc_etherdev();
strcpy(dev->name, "ixeth%d");
register_netdevice(dev);

Pentru mai multe explicatii urmărește codul lui register_netdevice ->
dev_get_valid_name.

thanks,
daniel.