[so2] [tema1] tracer_helper

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed Mar 19 15:28:56 EET 2014

On Tue, Mar 18, 2014 at 05:59:43PM +0000, Daniel CIOCÎRLAN wrote:
> Salut,
>

> Am o problemă. Nu pot insera tracer_helper.ko în mașina virtuală (observ că e important pentru testare) și primesc în schimb eroarea "unknown symbol: mutex_lock". Am versiunea actualizată de kernel + mașina virtuală.
>

> Ce îmi scapă?

Salut,

depinzând de când ai luat update-ul de kernel, s-ar putea să fi făcut
(eu, nu tu!) o prostie.  Verifică, te rog, dacă în directorul
/usr/src/linux-so2 există un fișier numit _config.  Dacă da, trebuie să
îl redenumești în .config;  fișierul .config există deja, deci va trebui
să îl suprascrii.

Vlad