[so2] [Coding Style] Mixed tabs and spaces

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Tue Mar 18 17:46:56 EET 2014

On Tue, Mar 18, 2014 at 05:31:17PM +0200, Mihai Bivol wrote:
> Din curiozitate,
>
> checkpatch.pl nu se plânge dacă am spații după taburi. Deci bănuiesc
> că e ok să pun niște spații
> când fac linebreak la argumentele funcțiilor, cât să fie codul mai citibil.

Recomandarea în cazul pe care îl descrii e să aliniezi liniile următoare
sub paranteza deschisă.  Faci asta cu tab-uri, apoi spații, astfel încât
să ai număr maxim de tab-uri.  Tabstop trebuie să fie de 8 caractere.

Dacă folosești vim, poți să folosești:

	:set tabstop=8 noexpandtab
	:set cinoptions=(0,W4

Dacă nu se plânge checkpatch, e un semn strong că faci ce trebuie :)

Hope this helps,
Vlad